7.12.2010

sleepy days

Tuntuuko teistä että pimeä syö teitä pala palalta, niin että jouluun mennessä teistä on vaan puolet jäjellä?

Mun syksy on ollu ihan tajuton. Ei mitään rajaa. Olin jo siis valmiiks ihan poikki, enkä jaksanu käydä ikinä missää, ei sillä että muutenkaan jaksaisin. Ja sitten iski tää pimeys, SIIS JOTAIN IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ. Olin väsyneempi ku koskaa enne, ja taidan olla vieläkin. Ootan vaan tota jouluu, päivä alkaa taas pitenee ja on loma niin saa nukkuu. Kelpaa.

Tänään mun pitäis pian jaksaa raahautuu tonne pimeyteen ja lähtee yhteen lautakunnankokoukseen missä oon Katruskan kanssa nuorisoedustajana, kivaa hommaa, mutta ei toi pimeys ihan nappaa.

Huomenna taas mulla on ratsastus, torstaina yhet pikkujoulut, ja perjantaina lähen Annan luokse Helsinkiin, vihdoin ja viimein juhliin sen synttäreitä, tosi samalla vietetään porukalla myös pre-jouluu. How great is that ?

Perjantaina mun piti tehä joulu kortteja, mut ne feilas, joten mun täytyy keksii jtn muuta. Niistä laitan kuvia sitten ku ne onnistuu, jos onnistuu.



Joulun odotusta ja voimii tonne pimeyteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti